Tendències en xarxes socials per a aquest 2019

Ha començat un nou any i, com sempre, es fa previsió de com evolucionaran les xarxes socials de cara a aquesta nova temporada. Aquest 2019, el format de vídeo i la seva brevetat aniran guanyant cada vegada més importància.

  1. Els vídeos són més importants. Cada vegada, els vídeos ajuden més a la captació de visites d’usuaris als webs corporatius; aquesta és una tendència internacional. Un exemple clar: la publicitat de joguines cada vegada es trasllada més a internet.
  2. Els vídeos, com més breus, millor. Els formats Stories són formats de vídeos breus que cada vegada gaudeixen de més popularitat i són els més vistos, per sobre de publicacions més “ordinàries”. A més, s’hi poden integrar enllaços i compres en plataformes com Instagram o Facebook.
  3. Vídeos en directe. Els vídeos live són també un agregat cada vegada més potent de cara a arribar més al públic, ja que permeten donar una imatge més fresca i informal del negoci. Aquest 2019 es preveu que també creixin.
  4. Allargar el SEO? Ara, Google valora cada vegada més els continguts llargs per al posicionament. Per això, les empreses publicaran continguts més llargs aquest any, renovant l’aposta pels blogs corporatius que sempre diem que són molt importants.
  5. Invertir. Per pocs diners que siguin, invertir en xarxes socials sempre té un retorn eficaç. Les empreses cada vegada invertiran més en xarxes; d’una banda, perquè les publicacions de pagament estan guanyant pes, i no suposen una inversió massa gran. D’altra banda, perquè la constància en les publicacions a les xarxes permet guanyar abast orgànic i fidelitzar els seguidors. Per això, és bo tenir una petita partida pressupostària destinada a inversions en xarxes socials.
  6. Humanitzar el contingut. Humanitzar el contingut és fer-nos cada vegada més propers al client. Quan apareixen els responsables de les empreses a les xarxes socials, això genera més confiança en els seguidors, la qual cosa assegura una millor relació comercial. Alhora, amb els Stories i els vídeos –breus, és clar– es pot mostrar el dia a dia de l’empresa, que també ens ajudarà a veure’ns com a organitzacions orgàniques, menys fredes.

Aquestes són algunes de les tendències a les xarxes socials de cara a aquest 2019. Ja ho sabeu: caldrà tenir-les en compte de cara al posicionament del nostre negoci a internet!

 

A Oh! Comunicació som professionals d’internet i la comunicació, i gestionem amb eficiència les xarxes socials dels nostres clients.

Tornar al llistat

Aquest lloc web fa servir cookies perquè tingueu la millor experiència d'usuari. Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar l'anàlisi de la navegació dels usuaris i millorar els nostres serveis. Si continua navegant, està donant el seu consentiment per al seu ús. Més informació aquí.