Quatre passes per tenir una bona presència a les xarxes socials començant de zero

Avui dia, és imprescindible que les empreses siguin presents a les xarxes socials, ja que aquestes s’han convertit en una eina molt potent per mantenir una interacció amb els clients i usuaris molt millor que la que es pot fer amb els mitjans tradicionals. Si ofereixen un servei amb contingut de qualitat i resposta, s'aconseguiran moltes coses positives i es guanyaran la confiança dels visitants. Les xarxes socials són el mitjà adequat per oferir un producte o oportunitat de negoci mitjançant Internet, i poden servir per generar, indirectament, molt més trànsit de visites al lloc web o al bloc.

Si la vostra empresa és nova i encara no sou a les xarxes socials, us repassem les quatre passes claus per tenir-hi una bona presència:

 

  1. Què volem? El primer és analitzar quins objectius tenim com a empresa i plantejar-nos per què volem tenir presència a les xarxes socials i a Internet. Ens hem de marcar uns objectius específics amb una durada determinada, i extreure’n conclusions un cop acabi el termini. Per exemple, el repte pot ser augmentar el trànsit fins a la pàgina web, arribar a una xifra determinada de seguidors o incrementar les vendes online, entre d’altres. Cal ser pacient i anar pas a pas.
     
  2. Públic objectiu i competència. Cal analitzar els nostres rivals: qui són, els seus punts forts, quines estratègies utilitzen, quina és la seva presència als mitjans socials i a quines xarxes són presents. Al mateix temps, hem de definir el nostre perfil de públic i les seves característiques. Els resultats ens permetran establir una estratègia encaminada a potenciar la presència a les xarxes socials.
     
  3. Mitjans socials a utilitzar. La decisió està vinculada a la consecució dels objectius, i influïda per on és la nostra competència i els nostres clients potencials. Un cop escollides les xarxes socials, cal configurar els perfils i fer-ho de forma coherent, ja que la imatge que mostrem ha de mantenir un mateix estil a totes les plataformes. Hem d’aprendre com funcionen les xarxes, ja que cadascuna té les seves pròpies característiques.
     
  4. Paciència i planificació. Un cop escollides les xarxes i configurats els perfils, cal començar a treballar amb prudència i, sobretot, paciència. És important dedicar temps a conèixer les xarxes que utilitzarem i estar atents a les novetats que aquestes van incorporant. Al mateix temps, cal preparar una planificació i estratègia per ser presents a les xarxes, en funció dels objectius que ens hàgim marcat.
     

A Oh! Comunicació posem la nostra experiència al vostre servei per situar-vos de forma correcta a les xarxes socials.
 

 

Tornar al llistat

Aquest lloc web fa servir cookies per que tingueu la millor experiència d'usuari. Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar l'anàlisi de la navegació dels usuaris i millorar els nostres serveis. Si continua navegant, està donant el seu consentiment pel seu ús. Més informació aquí