Organitzar de forma pràctica la safata d’entrada del correu electrònic

El correu electrònic d’empresa és una eina molt important a l’hora de relacionar-se amb els nostres clients, ja que ens permet estar en contacte amb ells. Avui dia, és un dels mitjans més utilitzats per respondre consultes i enviar informació del tipus que sigui, i per aquest motiu és molt important que tinguem ben organitzada la safata d’entrada.

Habitualment els missatges s’ordenen en funció dels contactes que mantenim o del tema a l’assumpte, però una manera més pràctica és fer-ho segons la seva prioritat, és a dir, tenint en compte quan haurem de fer alguna cosa amb aquest missatge i quina és la seva importància.

Us proposem el mètode anomenat Cinc Carpetes, que permet ordenar de forma ràpida, senzilla i flexible el teu correu electrònic.

 

  1. Safata d’entrada. És la carpeta bàsica. Aquí rebrem els missatges i des d’aquí els mourem a la carpeta que decidim. Els correus s’han de moure ràpidament, excepte quan responem un de forma immediata i esperem una resposta ràpida. 
     
  2. Avui. Aquí inclourem tots els missatges que hàgim de respondre en el dia d’avui.
     
  3. Aquesta setmana. En aquesta carpeta hi haurà tots els correus que necessiten una resposta abans d’acabar la setmana.
     
  4. Aquest mes / Aquest trimestre. Traslladarem a aquesta carpeta els missatges que es poden respondre a llarg termini. En funció de la nostra feina, podem fer-ho de la periodicitat que necessitem.
     
  5. PSI (per a la seva informació). Els missatges amb informació important, com per exemple els que inclouen dades que podem necessitar més endavant, aniran a aquesta carpeta.

 

Tornar al llistat

Aquest lloc web fa servir cookies per que tingueu la millor experiència d'usuari. Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar l'anàlisi de la navegació dels usuaris i millorar els nostres serveis. Si continua navegant, està donant el seu consentiment pel seu ús. Més informació aquí