Google valora més la versió mòbil dels webs

Google valora més la versió mòbil dels webs

Ja és un fet: el motor de cerques per excel·lència d’internet, Google, ja té més en compte la versió mòbil de les pàgines web a l’hora de cercar-les. Més de la meitat dels webs que mostra Google són en la seva versió mòbil, la qual cosa significa que, cada vegada més, els resultats més importants pertanyen a aquest tipus de web adaptades.

La bona fotografia marca la diferència!

La bona fotografia marca la diferència!

Una fotografia ben executada pot ser la clau perquè el vostre producte entri pels ulls als vostres clients, perquè es decideixin a adquirir els vostres béns o serveis i perquè us garanteixin la seva confiança.

Tendències en xarxes socials per a aquest 2019

Tendències en xarxes socials per a aquest 2019

Ha començat un nou any i, com sempre, es fa previsió de com evolucionaran les xarxes socials de cara a aquesta nova temporada. Aquest 2019, el format de vídeo i la seva brevetat aniran guanyant cada vegada més importància.

Cerques per veu, el futur del SEO?

Cerques per veu, el futur del SEO?

Només el 2017, 33 milions de dispositius (mòbils, tablets, etc.) havien fet servir una cerca per veu. I fins al 40% d’aquests utilitzava aquest servei a diari! Es calcula que, cap al 2020, la meitat de les cerques seran fetes a través dels sistemes de veu.

Millorar la velocitat de càrrega del teu web és indispensable!

Millorar la velocitat de càrrega del teu web és indispensable!

La velocitat de càrrega de les pàgines web, és a dir, l’estona que triga a obrir-se un web una vegada l’usuari ha clicat a l’enllaç que li ha portat, és clau. Amb tanta tecnologia ràpida, ens hem tornat molt impacients, i més de la meitat dels usuaris deixen estar la pàgina i marxen si aquesta triga més de 3 segons a carregar-se.

'Likes' vs. interaccions a Facebook: què és més important?

'Likes' vs. interaccions a Facebook: què és més important?

Les xifres sempre han estat molt importants en aquesta plataforma (per exemple, el nombre de seguidors d’una pàgina i el nombre de 'likes' a les publicacions). Amb els canvis d’algoritme que Facebook ha aplicat aquest 2018, les xifres han perdut la importància que tenien abans. Ara és més important interactuar que obtenir 'likes'!

Les imatges del web també tenen SEO!

Les imatges del web també tenen SEO!

No només ens hem de fixar en tots i cadascun dels detalls escrits d’una pàgina web a l’hora de crear-ne el contingut, el text que llegiran els usuaris quan hi entrin i/o hi interactuïn , sinó que també hi ha altres aspectes a tenir en compte. Per exemple, el títol de la pàgina web, cada subpàgina i els enllaços corresponents també són SEO i s’ha de tenir en compte. I també, fins i tot, el nom que atorguem a les imatges quan les pugem al web!

Aquest lloc web fa servir cookies per que tingueu la millor experiència d'usuari. Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar l'anàlisi de la navegació dels usuaris i millorar els nostres serveis. Si continua navegant, està donant el seu consentiment pel seu ús. Més informació aquí