Cerques per veu, el futur del SEO?

Cerques per veu, el futur del SEO?

Només el 2017, 33 milions de dispositius (mòbils, tablets, etc.) havien fet servir una cerca per veu. I fins al 40% d’aquests utilitzava aquest servei a diari! Es calcula que, cap al 2020, la meitat de les cerques seran fetes a través dels sistemes de veu.

Millorar la velocitat de càrrega del teu web és indispensable!

Millorar la velocitat de càrrega del teu web és indispensable!

La velocitat de càrrega de les pàgines web, és a dir, l’estona que triga a obrir-se un web una vegada l’usuari ha clicat a l’enllaç que li ha portat, és clau. Amb tanta tecnologia ràpida, ens hem tornat molt impacients, i més de la meitat dels usuaris deixen estar la pàgina i marxen si aquesta triga més de 3 segons a carregar-se.

'Likes' vs. interaccions a Facebook: què és més important?

'Likes' vs. interaccions a Facebook: què és més important?

Les xifres sempre han estat molt importants en aquesta plataforma (per exemple, el nombre de seguidors d’una pàgina i el nombre de 'likes' a les publicacions). Amb els canvis d’algoritme que Facebook ha aplicat aquest 2018, les xifres han perdut la importància que tenien abans. Ara és més important interactuar que obtenir 'likes'!

Les imatges del web també tenen SEO!

Les imatges del web també tenen SEO!

No només ens hem de fixar en tots i cadascun dels detalls escrits d’una pàgina web a l’hora de crear-ne el contingut, el text que llegiran els usuaris quan hi entrin i/o hi interactuïn , sinó que també hi ha altres aspectes a tenir en compte. Per exemple, el títol de la pàgina web, cada subpàgina i els enllaços corresponents també són SEO i s’ha de tenir en compte. I també, fins i tot, el nom que atorguem a les imatges quan les pugem al web!

Com publicar contingut de qualitat al nostre blog

Com publicar contingut de qualitat al nostre blog

Està bé, tenim molt clar que, dins la nostra pàgina web, hem de tenir un blog actualitzat, amb contingut interessant, de qualitat, i que pugui motivar la gent a llegir-ne el contingut i mostrar una imatge nostra més professional. Però, com s’aconsegueix generar aquest contingut de qualitat?

Beneficis de ser actius a les xarxes socials

Beneficis de ser actius a les xarxes socials

Formar part de les xarxes socials no és qüestió de fer-se un perfil empresarial i no utilitzar-lo més, o molt escassament. Malauradament, moltes empreses cauen en aquest error i perden totes les possibilitats que la xarxa social els ofereix. Quins avantatges té, però, formar part activa de les xarxes socials?

Què no hauríem de fer a Instagram?

Què no hauríem de fer a Instagram?

Si volem tenir un perfil professional per potenciar la nostra marca/empresa a les xarxes socials com Instagram, hem de tenir en compte diversos aspectes molt importants que, potser a simple vista no són perjudicials, però sí a la llarga, i que hem de tenir presents a l’hora de moure’ns per la xarxa social de moda.

Aquest lloc web fa servir cookies per que tingueu la millor experiència d'usuari. Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar l'anàlisi de la navegació dels usuaris i millorar els nostres serveis. Si continua navegant, està donant el seu consentiment pel seu ús. Més informació aquí