Hem de ser SEO friendly!

Aquesta és una qüestió molt i molt recomanable per a les pàgines web de les empreses, tant si són petites com grans. Google i Internet són un oceà vast i immens, i la pàgina web del nostre negoci ha de poder ser visible per qualsevol qui busqui alguna cosa relacionada amb nosaltres.

Anem a pams. El SEO és el Search Engine Optimization (literalment, "l’optimització dels motors de cerca"). Google, el cercador més universal de tots, funciona per paraules clau. I són clau perquè, com més es repeteixin, més “punts” guanyen dins la cerca de Google i més possibilitats hi ha d’aparèixer a les cerques dels possibles clients. Aquesta relació és clara i ben lligada. I heus ací que hem de ser SEO friendly que, bàsicament, ve a dir que hem de fer-ho bé a l’hora de definir i escriure aquestes paraules als webs.

  1. Les paraules. Primer de tot, hem de tenir clar quines són les paraules clau que volem fer servir. Ni massa quantitat de paraules, ni massa poques. Cinc o sis mots són suficients, per exemple.
  2. Quantes repeticions? No s’ha d’abusar de les paraules clau! Si tenim una botiga de peluixos i escrivim la paraula clau “peluix” moltes i moltes vegades seguides, amb frases sense sentit, els cercadors són prou intel·ligents per veure que aquí hi ha gat amagat i no faran aparèixer la pàgina en una bona posició.
  3. La qualitat del text. Un text ben escrit, que per si sol contingui unes quantes de les paraules clau sense haver de forçar-les-hi amb calçador és molt més adequat. Amb una, dues o tres paraules clau a cada frase, els cercadors la consideren més òptima (ex: “Som una botiga de peluixos, joguines, jocs per a la mainada... I tot artesà!”).
  4. Que tot acompanyi. Les categories i subpàgines de la pàgina web poden tenir, dins el títol propi i també dins l’enllaç de les subpàgines, alguna paraula clau (ex: “productes-peluixos”). Així mateix, les imatges que s’inclouen a la pàgina web també s’hi poden pujar fent servir noms descriptius de les imatges mateix, però si inclouen paraules clau (ex: “peluix-groc-rosa.jpg”).

El món del SEO és tot un llenguatge a part, un nou tipus de comunicació diferent als anteriors. Per això, els professionals d’aquest sector digital cada vegada es valoren més!

A Oh! Comunicació som SEO friendly i som experts en pàgines web i els seus continguts. Parlem?

Tornar al llistat

Aquest lloc web fa servir cookies per que tingueu la millor experiència d'usuari. Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar l'anàlisi de la navegació dels usuaris i millorar els nostres serveis. Si continua navegant, està donant el seu consentiment pel seu ús. Més informació aquí