Els 8 errors principals en màrqueting a les xarxes socials

Qualsevol estratègia de màrqueting digital eficaç implica un component integral, els mitjans socials, ja que són una de les millors plataformes digitals per catapultar les empreses ràpidament. Però això, és clar, sempre que aquest màrqueting de xarxes socials estigui ben fet.

Per als nouvinguts a la indústria del màrqueting digital, una bona primera impressió en els mitjans socials és d’una importància crítica, perquè només tenen una oportunitat per fer-ho bé. Perdre aquesta oportunitat significa anar a parar a la cua dels competidors i haver de reparar la reputació, que és una tasca gens fàcil.

Quines coses no hauries de fer mai durant la gestió dels perfils corporatius de la teva companyia? A continuació te n’indiquem 8 de principals:

 

  1. No tenir una social media strategy.
     
  2. Crear comptes en massa plataformes massa aviat.
     
  3. Pagar per tenir falsos seguidors.
     
  4. Parlar en excés sobre la marca.
     
  5. Utilitzar hashtags irrellevants o excessius.
     
  6. Compartir massa informació en massa poc temps.
     
  7. No corregir el text.
     
  8. Oblidar l’aspecte social de les teves plataformes.

 

 

Tornar al llistat

Aquest lloc web fa servir cookies per que tingueu la millor experiència d'usuari. Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar l'anàlisi de la navegació dels usuaris i millorar els nostres serveis. Si continua navegant, està donant el seu consentiment pel seu ús. Més informació aquí