Els 10 factors SEO més influents per a aquest 2017

Posicionar una pàgina web de forma correcta a la xarxa és vital per garantir la seva bona visibilitat. Amb els constants canvis que Google realitza en els seus algoritmes, cal aplicar una estratègia i les eines SEO adequades que tinguin en compte sempre les darreres actualitzacions.

Els experts en SEO d'Aeuroweb i Hostalia han elaborat una llista amb els deu factors SEO que, en la seva opinió, seran més influents aquest any. El contingut continua essent el més important, però també cal que el disseny de la pàgina web estigui adaptat al mòbil i, sobretot, posicionar-se a Youtube, canal que ara és propietat de Google.

Aquests són els 10 punts que cal tenir en compte per posicionar online la vostra pàgina web:

 

  1. Actualitzar el contingut de forma constant. El més recent es premia amb un millor posicionament. Google mostra la data de la darrera actualització.
     
  2. Descripció de les imatges. El títol ha de ser descriptiu i es pot relacionar amb paraules del text que l’acompanya. Eviteu les imatges borroses, petites o molt pesants. Els formats més indicats són: .jpg (fotografies), .png (logos) i .gif (animacions).
     
  3. Importància de l’etiquetatge. Les etiquetes de la pàgina web defineixen com vol ser vista l’empresa i amb quins criteris vol ser trobada. El títol ha d’incloure les paraules clau.
     
  4. Ortografia. La correcció en el llenguatge implica qualitat del contingut i revela la professionalitat de la marca. Reviseu els textos i eviteu traduccions automàtiques.
     
  5. Navegació senzilla. El web ha de ser fàcil d’utilitzar, s’ha de carregar ràpid, els textos s’han de llegir bé i els temes han de ser agradables, entre d’altres aspectes a tenir en compte.
     
  6. Continguts elaborats i extensos. Com més extens i menys superficial sigui un text, millor serà el seu posicionament. Un contingut més elaborat i informatiu facilita la indexació als robots.
     
  7. Disseny per a mòbils. L’optimització per al mòbil millora el posicionament del web. Cal tenir-ho en compte ja que, a Espanya, l’ús de l’smartphone supera en 10 punts l’ordinador com a dispositiu d’accés a la xarxa.
     
  8. Youtube. Dissenyeu un canal cridaner i multidispositiu. Organitzeu el contingut amb llistes de reproducció que ajudin els subscriptors a trobar vídeos amb facilitat. Feu una descripció detallada i etiqueteu amb paraules clau i amb termes relacionats amb el vostre sector.
     
  9. Contingut únic i rellevant. La informació ha de ser útil i interessant, amb paraules clau rellevants i ben utilitzades per indicar el tema que es tracta.
     
  10. Comparticions a Facebook. Els shares tenen més influència a Google que els likes per al posicionament online. Demaneu que comparteixin les fotos.
     

Voleu que us ajudem a posicionar correctament la vostra pàgina web? Contacteu amb nosaltres!

 

Tornar al llistat

Aquest lloc web fa servir cookies per que tingueu la millor experiència d'usuari. Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar l'anàlisi de la navegació dels usuaris i millorar els nostres serveis. Si continua navegant, està donant el seu consentiment pel seu ús. Més informació aquí