Continguts que generen més reaccions a les xarxes socials

Les empreses i els negocis tenen molt clar que, avui dia, han d’obrir perfils a les diferents xarxes socials per arribar als seus potencials clients. Tot i que cada vegada és menys habitual, encara n’hi ha que ho fan sense haver elaborat prèviament una estratègia de continguts que tingui en compte el perfil de la seva audiència. En aquests casos, és normal que les seves publicacions no generin reaccions de cap tipus.

Per aconseguir el que coneixem per engagement, és a dir, la capacitat d’un producte de crear relacions sòlides i duradores amb els seus usuaris, generant el compromís que s’estableix entre la marca i els consumidors, cal saber el màxim possible sobre el públic a qui ens dirigim. Així, sabrem quines són les tàctiques que podem utilitzar per fer que la relació sigui forta i llarga.

És recomanable fer un estudi per entendre amb quin tipus de contingut reacciona millor l’audiència, però es necessita temps per portar-ho a terme. Si no el teniu, us proposem tres continguts que, habitualment, generen interacció a les xarxes socials, i que us poden ser d’utilitat.

 

  • Com es fa? Aquest contingut presenta una situació o problema, i proposa una solució i com portar-la a terme, pas a pas. Són publicacions habituals entre les empreses que venen algun producte o servei, i ofereixen respostes per a les preguntes més freqüents. Si es fan bé, estalvien trucades als centres d’atenció al client, i estalvia temps i diners en recursos humans.
     
  • Llistes. Són un recurs que ajuda a entendre el que es pretén explicar d’una manera més simple, i el seu format permet organitzar millor la informació. El contingut en forma de llista genera una interacció més gran. L’únic requisit és que el contingut compleixi amb allò que es diu en el títol!
     
  • Espais en blanc. Un contingut ideal que permet generar conversa i engagement, ja que fa que l’usuari se senti partícip i vegi que se’l pren en consideració. Cal tenir un objectiu clar del que volem aconseguir, i és que les respostes ens poden servir com un tipus d’investigació.

 

Aquests tres exemples que us hem proposat funcionen a les xarxes, sempre i quan el contingut sigui de valor.

Teniu dubtes? A Oh! Comunicació us elaborem continguts de valor perquè els vostres usuaris interaccionin amb vosaltres a les xarxes socials.

Tornar al llistat

Aquest lloc web fa servir cookies per que tingueu la millor experiència d'usuari. Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar l'anàlisi de la navegació dels usuaris i millorar els nostres serveis. Si continua navegant, està donant el seu consentiment pel seu ús. Més informació aquí