Avantatges d'invertir en xarxes socials

Les xarxes socials no només ens permeten obrir la nostra empresa al món a través de les nostres publicacions. Proporcionar missatges de qualitat ens assegura regularitat i una quantitat de seguidors que interactuaran amb nosaltres. El creixement de fans del nostre negoci serà constant, també. Invertint diners, però, es pot aconseguir un creixement superior. Us presentem els avantatges d’invertir en les xarxes socials!

  1. Arribar a una gran quantitat de persones. La relació cost-eficàcia de les xarxes socials (com Facebook o Instagram) és molt més que òptima. Amb inversions relativament reduïdes, de 50 € en amunt (sovint, molt menys del que pot costar un anunci en premsa, televisió o ràdio), es pot arribar a milers de persones. El cost sempre varia en funció de la quantitat de gent a la qual es vol arribar i la seva distribució geogràfica.
  2. Créixer! Només amb la quantitat d’impactes publicitaris a les xarxes socials ja s’amortitza la inversió monetària. Però, a més, si la publicació té murrieria, es pot fer animant les persones a fer-se seguidores del nostre perfil empresarial; o bé, si es tracta d’un sorteig, de compartir la publicació i/o fer-se seguidors. Tot plegat, ajuda a disparar encara més l’arribada al públic. I qui no diu que algunes de les persones a qui els arriba la publicació no es facin seguidors nostres?
  3. Visibilitat. La visibilitat a les xarxes sempre és important i, amb una petita inversió, se’n pot aconseguir molta. Sovint, els algoritmes de les xarxes socials imposen algunes limitacions per arribar a determinats nombres de persones. Amb una inversió monetària, però, aquests límits “desapareixen” i ajuden a disparar la visibilitat.
  4. Segmentar molt el target. Com que tenim la possibilitat d’establir a quin públic ens dirigim, a través dels algoritmes arribarem exactament a qui pot necessitar el nostre servei o producte. Si oferim un producte per a homes de 30 a 40 anys, per exemple, amb aquesta inversió ens assegurarem d’arribar exactament a aquest target i públic relacionat.

A Oh! Comunicació som experts en realitzar inversions en xarxes socials per als nostres clients. Voleu realitzar una inversió i necessiteu consell?

Tornar al llistat