Alguns consells pràctics per tenir més visibilitat a Instagram

Instagram mana, és la xarxa social de moda. Els seus nombres només fan que créixer setmana rere setmana, i les seves múltiples funcionalitats, també. Està passant un fenomen molt similar a quan Facebook va tenir una explosió en el seu ús, entre els anys 2008 i 2012. La majoria de marques s’han decidit a fer el salt a Instagram, ja que la xarxa social de moda permet arribar d’una manera més directa (o indirecta) als usuaris, interactuar-hi i, és clar, generar imatge de marca i beneficis.

Aquí teniu alguns consells per millorar la visibilitat de la pròpia empresa a Instagram. Consells que s’afegeixen, és clar, a diversos factors de sentit comú: oferir un servei de qualitat, ser respectuós amb el client i el públic en general, publicar contingut de qualitat...

  1. Aprofitar la interacció amb els usuaris. Els usuaris d’Instagram sovint són més actius que en altres xarxes socials. Generar una comunitat que participi sempre és més favorable per a la marca. Per tant, respondre comentaris, generar converses, i aprofitar contingut generat pels usuaris és un molt bon sistema. Fer un repost, compartir les seves fotos o idees, citar-los i citar altres professionals amb els quals es col·labora... Tot plegat, ajuda a generar un moviment sempre positiu i amb més feedback.
  2. Els hashtags, encertats. No és el primer cop que ho diem. L’ús correcte dels hashtags permet una major interacció i arribar a usuaris que naveguin a través d’ells per trobar publicacions de l’àmbit que els interessa. Tot i així, cal no caure en utilitzar, per exemple, hashtags massa genèrics (si venem sofàs, #sofa envers #qualitysofa); i intentar trobar un grup de hashtags que ens pugui servir habitualment, per aparèixer més sovint a la classificació.
  3. Informalitat. Instagram té més tirada cap a la informalitat, però això no vol dir que no es pugui utilitzar amb fins comercials, al cap i a la fi. Senzillament, heu de tenir en compte aquesta premissa: a Instagram, cal que sigueu pròxims, mostreu detalls de la vostra activitat que puguin agradar als seguidors. Així, aconseguireu fidelitzar-los i es mostraran més predisposats a l’adquisició dels vostres productes.
  4. Explotar les noves maneres de comunicar. No és mala idea explotar les noves opcions que proposa Instagram. Mica en mica, la xarxa va aportant noves fórmules d’interacció, com els Stories, les preguntes, les enquestes... Sempre hi ha noves opcions d’arribar al teu públic que es poden aprofitar abans que deixin de ser innovadores!

A Oh! Comunicació ens encanta Instagram, i gestionem els comptes dels nostres clients amb dedicació i afecte!

Tornar al llistat

Aquest lloc web fa servir cookies perquè tingueu la millor experiència d'usuari. Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar l'anàlisi de la navegació dels usuaris i millorar els nostres serveis. Si continua navegant, està donant el seu consentiment per al seu ús. Més informació aquí.